1

nak abiz exam da..

Posted by Insenyur Bizzyx on 12:24 PM

salam...bgitu lama xupdate blogku..huhu..skrg kul 3.27pagi 11/4/2009..AKU dah sudahkan paper ke 3 aku semalam..skrg menunggu mase utk paper last microelectronics 13/4/2009..maknanye sem 2 2008/2009 hnya tinggal 1hari 20jam saje lg utk aku..sem ni sggh cepat berlalu,aku rase sem ni lg cepat dari sem lepas sal aku rasa sem ni aku lg byk keje..fuh penat tul sem ni..minggu final exam ni,byk benda terjadi..yg aku xleh lupa,aku tpaksa jawab paper object oriented programming for engineers aku dalam keadaan terketar2 n basah kuyup..cmnie..mase tu kul 2.25ptg..exam start kul 2.30ptg..so aku pown kalut la..aku patut siap awal,tp bila da nervous,perut aku jd meragam..huhu..kul 2.25 tu aku da rasa xsedap at dah sal cuaca lain mcm jer..exam hall ngan kolej aku dah la jauh..satu2nya transport yang ade ialah motosikal aku..time tu tepon aku dah xhenti bunyi dah..satu hal pulak aku kena g amek mmbe aku kat kolej ujung uia tu..dia nak tumpang aku..nk xnak,sal mmbe aku g ambek la..pergh time bwak motor sket punyer rempit tu..hujan turun dengan lebatnya..huhu nasib baik aku pakai spek mata..kalu x mau sakit mata aku kena air..aah sudah basah la aku cmnie..bile smpai je kat kolej mmbe aku,dah 2.30..pergh..nervous ni sal aku xpnah lwat msuk exam..so pas jer mmbe aku tu nek moto aku,aku pecut xingat ah...aku xpeduli dah,ape nak jadi,jadi la..sume bump jalan di uia aku langgar jer..uia ni terkenal dengan bump jalan nyer,byk giler..huhu..sekali langgar tu rase cm kapal terbang motor aku melayang..hehe kerana bumper jalan ni jgkla mmbe aku yg tumpang moto aku ni penah jadi superman..terbang melayang jatuh terseret atas jalan tar..huhu..bwak laju sgat pastu langgarla lagi bumper jalan..kan dah malu..dahla bleh sakit,jatuh depan awek2 lak tu..dia jatuh depan bus stand kot..yg kerek lg tu dahla dia naik motor mmbe aku.abis tercalar..nsib bek xtruk motor tu..kalu motor aku..mau aku mtk rm sejuta pampasan..leh beli ferrari..ehh apsal lari topik aku nak citer ni..huhu.k,back to basic..erm bile sampai kat parking motor...baru aku perasan yg aku je basah kuyup..mmbe aku tu kering..kurang asam..mase aku bwak motor dia nyorok 2 belakang aku..so,dia kena tempias jerla..pergh..ngan basah cmtu..cm baru lepas berendam dalam kolam..aku wat selamba jer masuk exam hall..dah xder pilihan lg..awek2 sume tgk len mcm..lect aku pown same..dia jaga exam rupernya..mane xnya..dahla lwat..basah kuyup lak tu..arghh..peduli ape aku..aku nk jwb exam ler..huhu..so aku g kat seat aku..seat no 30..aku ingat exam hall aku kat E.1.3.4..huhu..pergh ade kakak lawa sungguh, jd inviligator..baru aku perasan mase aku nk duduk kat seat aku..nasib bek NI Subjek aku minat..so otak aku leh jalanla walaupun aku menggeletar mase jawab exam..baju n seluar sume basah,kena lak ngan aircond,tmbah lg 3jam aku kena duk situ,tmbah lg soklan dia,huhu sikit pown xder rasa kasihan..huhu mmg besh arr..ape pown aku rasa aku dah buat yg terbaik utk paper tu..xtau ah cmner..neway aku kna stdy utk paper microelectronics lak ni..dah kul 4 pagi..nmpaknya aku tdo dulu pepagi sok baru bukak buku..yes,akhirnya paper last tiba jua..bemakna tahun asas aku juga akan berakhir..sem depan aku dah bergelar student of bachelor of engineering(hons) electronics:computer and information..dimana sebelum ni aku mmegang title student of bachelor of engineering sahaja..aku akan jadi student dibwah naungan department of computer and electrical engineering..huhu..akan bersama2 ngan 19org dak batch aku yg memilih major yg sama mcm aku ni..xramai yg minat ngan major aku..sal dak2 batch aku lg prefer manufacturing,ataupun mechatronics ataupun materials ataupun communication ataupun aerospace,ataupun automotive..huhu tp aku xnyesal pilih major ni..aku xperlu ikut org ramai..aku perlu ikut ape aku minat and ape aku nak buat..huhu..sem ni,aku slalu study ngan fakhrie..tp nmpknye sem ni last aku stdy ngan dia,sal dia pilih mechatronics..tp xper..bekas room mate aku masa foundation dulu satu major ngan aku..othman,pemegang biasiswa yayasan tnb..akan jd team aku..huhu..3tahun kot aku kena ngadap muka mamat ni huuhu..ngan 18orang lagi..hehehe..tp xper..aku rase cukup best sal major aku sket jer orang..major len ade beratus org...sekurang2nya aku aman..19 org jerla yg akan memeningkan aku..huhu..xpown aku yg peningkan diaorg..eh dah ngantukla..nak tdo dulu..esok ade tutor khas microelectronics...prepare for the last paper...mintak2 la aku xngantuk esk...nak tdo ni...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

1 Comments


hye paan...gudluck with ur majoring...

Post a Comment

Copyright © 2009 -->WHAtEveR duDE!!<-- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.